Til toppen

Seier på Guds måte: å gjøre Jesus til Herre

Loren Cunningham
Produktnummer: 9788271994051
Leveringstid:

inkl. mva.

  • Utgivelsesår: 2012
  • Forlag: Proklamedia
  • Språk: Bokmål
  • Innbinding: Heftet
  • Kategori: Kristendom
  • Antall sider: 142
  • Forfatter: Loren Cunningham

Etter flere henvendelser så relanserer vi denne boken igjen. Loren Cunningham har et viktig budskap til nye generasjoner. Noe vi ikke kan la være å lese. - Jeg bråvåknet av at jeg ble kastet rundt i bilen - slengt omkring som en tøyball. Lyden av knust glass og metall slo mot ørene, da bilen rullet utfor veien. Smertene skar gjennom kroppen, hver gang jeg traff innsiden av bilen. Plutselig ble jeg kastet ut av et vindu, men ble hengende med underkroppen inne i bilen." Denne bilulykken midt i den amerikanske ødemarken skulle forandre livet til Loren Cunningham, grunnleggeren av den internasjonale organisasjonen Ungdom i Oppdrag.Det førte til oppdagelsen av et åndelig prinsipp som "ladet opp" hans liv med Gud. Seier på Guds måte hjelper deg til å vinne ny frihet, glede og kraft. I denne boka deler Loren sin egen og andre kristnes tro og erfaring om: - Hvordan det er mulig å tillate at Herren styrer hjem og økonomi, så han kan lede det hele framover mot nye vidtrekkende mål. - Hvordan det er mulig å overgi helse, rykte og karriere til Gud, så du kan ikle deg Kristi radikale og kraftfylte liv. - Hvordan det er mulig å legge familie og venner i Guds hender og slik få oppleve hans omsorg.